poniedziałek, 21 lipca 2014

Nowe miejsce, nowe atrakcje

Już jestem na miejscu :)
Jest tu bardzo fajnie, pies się ucieszył :D
Aktualnie rysuję rysunki (xD) na zamówienie... pełno ich, a ołówki automatyczne jeszcze nie doszły i muszę się zadowolić zwykłymi :/ nie mogę się doczekać aż skończę zamówienia, bo wtedy będę mogła zacząć rysować inne rzeczy, np chciałabym narysować członków mojego ulubionego zespołu - Pentatonix, albo spróbować użyć nowych pasteli na profesjonalnym (specjalnym do pasteli) papierze.
Tak, nie rysuję tylko psów :)
To chyba tyle... Nie mogę się doczekać, aż gdzieś pojedziemy albo Neoś pozna jakiegoś pieska :) Dzisiaj mu rzucałam jego piszczącą pomarańczową kość w parku - biegał jak oszalały, wykonując komendę za każdym razem, zanim mu rzuciłam. Niezbyt chciał oddać zabawkę, ale miał frajdę ;d
Przybiegł też taki fajny labrador z piłką w parku, aż Neo za nim pobiegł xD ale się opanował, jak mu pokazałam, że nie ma przy sobie zabawki ;)
Do Usłyszenia, Napisania Albo Czegośtam :D = DUNAC
~ Margo
P.S jak ktoś chce zobaczyć zdjęcia ze spacerów z Nyśkiem, to zapraszam na jego fanpage: www.facebook.com/Pies.Neo

1 komentarz: