poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Ekstra wakacje

Hej!
Trochę nie chce mi się pisać, no ale mogę się dla Was poświęcić...
Ostatnio przyjechała do mnie Natalia, a tak było super, mówię Wam! Nie pamiętam już dokładnie wszystkiego, ale opowiem wyrywkowo - na przykład poszłyśmy do super aquaparku, gdzie było czadowo, z basenów byłyśmy też tu i tutaj. Były takie upały, ponad 30 stopni w cieniu, że musiałyśmy tam być.
Oprócz tego byłyśmy w zoo, zwiedzałyśmy rynek...
 - To pisałam jeszcze przed pobytem nad morzem! A teraz dokończę posta, już po wakacjach...
CODZIENNIE ekstra pogoda, tylko raz czy dwa padał deszcz, a pod koniec przyjechali po mnie rodzice z Neosiem! Kąpał się w morzu i biegał po plaży, było widać, że jest szczęśliwy.
Z Natalią codziennie miałam różne atrakcje... Teraz, gdy jestem już w domu, tęsknię za Dziwnowem i zabawami od 9 do 21. Na szczęście mamy Skypa, Facebooka i inne...
No, to do zobaczenia w następnym poście! (Tym razem nie będziecie musieli tak długo czekać!).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz