piątek, 27 czerwca 2014

Wakacje!!!

   Wreszcie wakacje!
Tylko pytanie: cieszyć się, czy nie? Otóż niedługo wyjeżdżam zagranicę (potem Wam powiem, gdzie :] ), więc muszę się rozstać z moją klasą. Z drugiej strony, jestem wolna od lekcji, zadań domowych i tym podobnych.
Czy będę tęsknić za moją klasą? Trudne pytanie. Owszem, bardzo ją lubię, niektóre osoby są naprawdę miłe (z reguły), ale inni ostatnio mnie zawiedli. Co chwila jakieś kłamstwa, obgadywanie, brzydko się do mnie odzywają i mówią, żebym się nie mieszała w cudze sprawy.
Dlatego też postanowiłam aż tak nie tęsknić, skoro właśnie tacy są.
Co do wakacji, pół miesiąca spędzę w Polsce, a resztę zagranicą. Trochę krótki ten post, ale cóż więcej pisać :]
Aha, zapomniałabym! Dostałam nowy aparat :) robi bardzo ładne zdjęcia, jestem naprawdę z niego "dumna" ;) Przykładowe zdjęcia poniżej :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz