poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Kino, atrakcje i przyjaźń

Hej,
Ostatnio dużo się zdarzyło.
Po pierwsze - nie mam już żadnych przyjaciół, oprócz Horacego (no ale to chłopak ;p).
Wszyscy mi mówią, że Klaudia (moja stara przyjaciółka) jest na mnie bardzo zła, że z nią nie siedzę. Ale ja tak nie uważam. W ogóle nie zwraca na mnie uwagi i jest wobec mnie obojętna (skąd my to znamy? xd).
Ostatnio próbowałam ją zachęcić do wspólnej zabawy, ale okazało się, że jest zmęczona po zabawie z Patrycją i Kubą. No więc świetnie sobie beze mnie radzi. Na razie szukam odpowiedniej osoby xD.
Ostatnio (w sobotę) byliśmy z klasą w kinie na filmie pt. Krudowie. Naprawdę bardzo fajna bajka, no i śmieszna :)
Założyłam też serwer Minecraft typu bukkit. Jest on z Hamachi. Jakby ktoś chciał wejść to podaję linki:
- do ściągnięcia Minecrafta: http://www.mediafire.com/?8p5gj1pjpbuuqpc
- do ściągnięcia Hamachi: http://www.instalki.pl/programy/download/Windows/p2p/Hamachi.html

Jak już ściągnęliśmy, to podaję ID i hasło Hamachi:
ID: Mitinka (jak pełne to Mitinka_1, Mitinka_2 itd.)
hasło do wszystkich sieci: hasło
Mam nadzieję, że się spodoba ;]
Wracając do tematu mojej przyjaźni, jestem przygotowana, że Klaudia będzie oglądać ten blog, więc chcę ją przeprosić i mam nadzieję, że mnie zrozumie.
Za to Weronika niespodziewanie przesiadła się do Mai. Akualnie nie mam z kim siedzieć na lekcji, ale nie martwię się zbytnio, bo chcę się nacieszyć trochę samotnością :)
Dzisiaj na informatyce Natalia pokazała mi fajną grę. Właściwie już wcześniej ją widziałam, ale nie byłam zainteresowana. Teraz już ją pobrałam i idę wypróbować. Pa pa !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz