środa, 1 maja 2013

Stare, dobre czasy

Hej!
Dzisiaj rano esemesowałam z Klaudią na temat naszej przyjaźni. I wiecie co? Pogodziłyśmy się!
To wspaniała nowina, bo w końcu będziemy mogły się razem bawić, a tak mi tego brakowało...
Na zielonej szkole (wyjeżdżamy całą klasą 6 maja, a to już niedługo!) będę w pokoju z Mają i Weroniką, ale może i dla Klaudii znajdzie się miejsce...
Zgadnijcie, gdzie dzisiaj byłam! W restauracji NakaNaka! Jadłam tam wyśmienite sushi. Futomaki, maki, łososie, węgorze, wodorosty, krewetki... To było pyszne! Po raz pierwszy jadłam sushi, wcześniej tylko owoce morza (krewetki, małże itp.)
Zobaczcie zdjęcie zrobione przed i po uczcie :D


W końcu majowy weekend. Mogę wypocząć i sprawić sobie przyjemności. No i jeszcze jedna dobra nowina - już prawie wyzdrowiałam. Tylko cały czas zażywam leki i mam chrypkę, ale niedługo mi przejdzie.
Na dworze jest już zupełnie wiosennie. Rozkwitły kwiaty, urosły zielone liście... Pięknie!

W szkole było zadanie domowe "napisz wiersz o maju". Ja napisałam dwa takie:
1. W maju jak w raju
W maju jest jak w raju,
W maju jest jak w gaju.
W maju kwiaty rozkwitają,
Już swój zapach rozpylają.
Dzieci na łące biegają,
Do zabawy zapraszają.
Maj szczęśliwy nie pójdzie stąd prędko,
Musi przegonić zimę, czyli:
Śnieg z drzew i kwiatów strząsnąć swą ręką,
Odsunąć chmury z nieba, aby słońce było widoczne,
Uratować nas przed śniegu udręką
I schować do szafy kurtki jak corocznie.

2. Wiosna i maj
Wiosna nadchodzi wielkimi krokami,
A wraz z wiosną nadchodzi maj.
Wiosna nas obsypuje kwiatami,
Maj daje słońce i ciepły kraj.
Wszyscy się cieszą, radują, skaczą,
Lecz już niedługo - smutny to fakt
Trzeba się będzie pożegnać z majem,
Odejdzie on ścieżką o nazwie trakt.
Wiosna zaś z nami jeszcze zostanie,
Chociaż krótki to będzie czas,
Bo zaraz po niej lato nastanie,
I biedna musi opuścić nas.

To tyle z wierszy ;-)
Pa, muszę już kończyć! Życzę miłego wieczoru! :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz