poniedziałek, 27 maja 2013

Ale super!

Siemanko!
Nie zgadniecie, co się ostatnio stało!
Otóż, w sobotę pojechałam z rodzicami do Saturna. Oglądaliśmy tablety! Wzięliśmy pod uwagę 3: Asus Google Nexus 7, Samsung Galaxy Tab II i iPada mini. Najlepszy (i najtańszy) okazał się ten pierwszy. Ale ja jak zwykle musiałam mieć pecha i w magazynie nie było już ani jednego egzemplarza :-!
Potem znaleźliśmy model idealny na moje potrzeby, głównie granie. Kupiliśmy Prestigio Multipad 2 UltraDuo 8.0 :-D  I właśnie z niego piszę bloga :-)
Pff... Ci jeszcze ciekawego u mnie? Hm... Aha! Prawie bym zapomniała!
Zakładam nowego bloga. Oprócz ,, Psa w obiektywie" na moim koncie znajdzie się również blog ,,Rysunki". Kiedy będą gotowe, udostępnie je na bloggerze, a dla Was napiszę link w komentarzu tego posta :-)
To chyba byłoby na tyle... Żegnami miłego wieczoru :-*   :-D
P.S zapaszam na moją stronę o moim psie oaz psie koleżanki: www.neo-szarlot.jimdo.com ;-)
No i nie może się obejść bez zdjęcia tableta... Wygląda jak iPad B-)


2 komentarze:

  1. Napisałam pierwszy post na nowym blogu! Zobacz: w
    ww.psy-w-obiektywie.blogspot.com
    Śledź mnie i sprawdzaj, czy nie napisałam nowych postów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam pierwszy post na nowym blogu! Zobacz: www.ale-smaczne.blogspot.com
    Śledź mnie i sprawdzaj, czy nie napisałam nowego posta!

    OdpowiedzUsuń