wtorek, 21 maja 2013

Powrót do domu i więcej!

Hejka!
Tak długo nie pisałam mojego bloga! Nie pamiętam dokładnie, co do tej pory się zdarzyło, ale powiem wam to, co mi przyjdzie do głowy :d
Na zielonej szkole było po prostu super. Byłam w pokoju z: Weroniką, Klaudią, Patrycją, Karoliną, Martą, Olą, Mają i Julią z piątej klasy. W sumie było nas 9.
Było bardzo dużo atrakcji. Nie pamiętam już nawet jakie, tyle ich było! Na serio!
Gdy wróciłam, to... Hm... Aha! Ten dom wczasów dzięciecych (DWD) to pałac. Było bardzo dużo zabytków, ale organizowali też imprezy.
No, to gdy wróciłam... Skoczył na mnie mój mały Neoś i oblizał po twarzy hihi ^.^
Rodzice też się ucieszyli. Pokazałam im zdjęcia z wycieczki. Co jeszcze muszę wam powiedzieć? Był próbny test na kartę rowerową. Dopuszczalna ilość błędów wynosi 4 (żeby zdać). A ja miałam tylko 1 błąd, czyli zdałabym :) Jeżeli całej klasie poszło dobrze, to z tego co pamiętam, za 1-2 tygodnie będzie prawdziwy.
W szkole mam całkiem dobre oceny, nie licząc muzyki. Technikę poprawiłam, i pani powiedziała, że będę miała 5 na koniec roku :)
No właśnie, niedługo koniec roku. Już nie mogę się doczekać!
Oglądałam z tatą różne tablety, i znalazłam fajną ofertę z mobilnym internetem w Plusie (lokowanie produktu! :D). W sobotę jedziemy go zobaczyć, no i ewentualnie kupić. Byłoby fajnie.
Dzisiaj byłam w Astrze. Kupiłam pastele, klej, zjadłam lody (3 gałki) i kupiłam pieskowi nową zabawkę, właśnie się nią bawi. Chyba jest zachwycony :D
Teraz gram w Minecrafta na czyimś serwerze. Ogólnie mi się trochę nudzi, ale nie do końca.
Pa, muszę dokończyć swój domek na działce! O nie, creepery do niego weszły :O Narka!
To jakieś żarty! xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz