wtorek, 4 czerwca 2013

Całkiem fajnie, co nie?

Hej!
Dzisiaj w szkole siedziałam z Klaudią (znowu ją lubię). Jeszcze niedawno jej nie lubiłam z pewnych powodów, których tu nie wypiszę, ale cieszę się, że już się lubimy.
Ze szkoły był 1 sukces, a mianowicie: na WF-ie był skok wzwyż i ja skoczyłam na 85 cm (dalej pan już nie podwyższał, bo był koniec lekcji, niestety). W ogóle nigdy tak nie skakałam, a cały czas zaliczałam. Moje inne koleżanki, ale tylko niektóre, na poprzedniej lekcji ćwiczyły, a teraz nie mogły zdać! Mi się udało i jestem z siebie dumna.
Po szkole wracając na piechotę do domu, ubłociłam sobie buty :>
A w domu odrobiłam lekcje i grałam z Klaudią w Minecrafta na moim serwerze. Teraz wgrałam sobie mapę Castaway Island w wykonaniu Madzi Sheo. Link do pierwszego odcinka serii:
http://www.youtube.com/watch?v=RiXrQb0KY4g
No, to chyba wszystko... Pa, idę czytać naszą lekturę:  ---------->
Mitusza ;>

1 komentarz:

  1. A ja skoczyłam na 105 cm! I dostałam 6! (było przyjść do pana po lekcjach :p)

    OdpowiedzUsuń