czwartek, 27 czerwca 2013

Koniec roku...

Hej.
Już jutro koniec roku szkolnego! Bardzo się cieszę, chociaż może będzie mi trochę brakować koleżanek, nauczycieli i niektórych przedmiotów...
Ale nie wszystko stracone! Przecież są wakacje, i będzie super! Już dzisiaj pogoda się poprawiła, więc wyszłam na 4 godziny na waveboarda. Strasznie się zmęczyłam, a potem nogi mnie bolały i miałam w nich mrówki (nie takie żywe) :-D .
Na jutro, odmiennie idę w spodniach. Założę się, że wszystkie dziewczyny będą miały spódniczki, ale ja niezbyt dobrze się w nich czuję. W ogóle, w ciągu całego roku szkolnego nie założyłam ani razu sukienki ani spódniczki...
Chyba oprócz tego nie mam Wam nic do powiedzenia...
Mam identycznego waveboarda, tylko niebieski wzór!
... Chyba że sobie przypomnę. No właśnie! Pod koniec lipca przyjeżdża do mnie na tydzień koleżanka znad morza! Mam w planie zwiedzanie wielu miejsc w mojej okolicy, przecież pełna jest atrakcji... Urządzę też imprezę, na którą zaproszę też Klaudię (nocowanie). Będziemy robić duuuużo rzeczy, a nawet pójdziemy do namiotu pogadać o... No po prostu różnych rzeczach.
Pozdrawiam i przypominam o komentowaniu i moich innych blogach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz