poniedziałek, 3 czerwca 2013

Węże, psy i wspaniałe wiadomości!

Siemanko!
Muszę Wam się pochwalić paroma rzeczami.
W sobotę byłam z Mają w parku. Wszystko zaczęło się od tego, że zadzwoniła po mnie z pytaniem, czy pójdę z nią poszukać tam żółwia, którego widziała jej mama. Niestety, nie znalazłyśmy go, ale za to (przy pomocy siatki do rybek akwariowych) złapałyśmy niebieską ważkę i zaskrońca! Ja odważyłam się wziąć go na ręce. Taki słodziak!!! I zrobiłam mu zdjęcie:

Potem go wypuściłyśmy. Na następny dzień przyszłam do Mai, zrobiłyśmy plakat na historię i grałyśmy na komputerach. Bardzo spodobały mi się jej koty. Koty to moje ulubione zwierzęta. Na drugim miejscu są psy, na trzecim ptaki...
Dzisiaj w szkole dostałam parę dobrych ocen: z polskiego 5 za opowiadanie, z angielskiego 5 i 4+. Dowiedziałam się też, że z anglika na koniec roku dostanę 6. To bardzo dobre wiadomości :-)
Po szkole poszłam z Mają do jej domu, żeby wzięła psa i wyszła z nim. Tymczasem mój pies przywitał się z kotkami Mai :-D Na spacerze ( i w ogóle przez cały dzień) padał deszcz. Co prawda lubię taką pogodę, bo wtedy mogę siedzieć w ciepłym domu, ale jest okropnie zimno. Przydałoby się coś mięciutkiego i malutkiego... Wiem, wiem, mam psa, ale on nie lubi zbyt dużo pieszczot, a do tego nie może wchodzić na łóżko ''bo jest brudny'' :<
No a propos tego mięciutkiego, to mam nową wspaniałą wiadomość! To jest chyba najlepsza wiadomość w moim życiu, spełnienie marzeń!! (z całym szacunkiem dla Neosia, mojego najlepszego przyjaciela, bo to jego pojawienie się w moim domu jest najlepszym w życiu przeżyciem) DOSTANĘ KOTKA!!!! To znaczy, jeszcze nie wiadomo, bo najpierw muszę przez miesiąc bardzo dobrze dbać o Neosia, ale mam nadzieję, że się uda! Jeżeli tak, to mam takie plany:
Chcę wziąć kociaka ze schroniska, ratując mu życie (no dobra może życie nie, ale na pewno u mnie będzie mu lepiej). Musi mieć takie cechy: być miłym, spokojnym kotem któremu nigdy nie brak pieszczot, jest grzeczny, ale zarazem potrafi się świetnie bawić. No i żeby pogodził się z Neosiem. Jeżeli kot będzie agresywny lub płochliwy, postanowię wybrać jakiegoś rasoowca, tak, aby spełniał powyższe kryteria. No, to mam dla was zadanie. Podajcie rasy z takimi cechami, oraz imiona żeńskie i męskie dla kota. Tylko nie pisać jakiś puszków okruszków! ;-)
A teraz idę czytać o kociętach i poradach przy przygarnięciu ich...
Pozdrawiam i miłego wieczoru, Miti B-)  ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz