piątek, 28 czerwca 2013

Wakacje!!!

Jupilaaa!!!
W koncu wakacje! Tak się cieszę!! A na zakonczeniu roku też było extra, bo dostałam:

  1. Świadectwo z czerwonym paskiem
  2. Książkę o ptakach
  3. Poradnik małego skauta
  4. I osiągnęłam najwyższy wynik w szkole z konkursu z angielskiego!
Ale jakby tego było mało, to jeszcze miałam najwyższą średnią w klasie - 5.55  super!!! Za to dostałam "Srebrną Tarczę"!
Przede mną 2 miesiące odpoczynku i zabawy! Teraz czekam na przyjazd Natalii, a w międzyczasie robię róóóżne rzeczy, np. gram na nk, w Minecrafta, wychodzę na deskę i rower, piszę blogi, chatuję...
A wiecie, gdzie dzisiaj byłam? W Sky Towerze! Było bardzo nowocześnie, i mam zamiar tam zabrać Natalię podczas pobytu u mnie, a także może w przyszłym roku zorganizuję tam urodziny.
Aktualnie męczę się nad pobraniem Worda, bo chcę zrobić plan, co będę robić z Nati, kiedy u mnie będzie.
Gdy byłam dzisiaj po południu na spacerze z psem, i byłam na rowerze... Neo nie biegł przy mnie, tylko ciągnął nieubłaganie! Może on chciałby być psem zaprzęgowym? Sama nie wiem.
No więc żegnam Was bardzo serdecznie i wakacyjnie, no i nie zapomnijcie czytać moich innych blogów!!! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz